کد خبر: 201001116244
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی بوشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اعلام کرد که تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی این استان به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است.

محسن پاپری زارعی دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مجموع اعتبارات ملی را ۲۵۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار کرد: از این اعتبار مبلغ ۵۴ هزار میلیارد تومان مربوط به اعتبارات استانی است.

همچنین ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات یاد شده دارای ردیف ملی و وزارتخانه‌ای است که ۸۰ درصد این اعتبارات ملی و ۲۰ درصد آن استانی است

او برنامه‌ریزی و تلاش در راستای جذب اعتبارات ملی را از وظایف اصلی مدیران استان برشمرد و تصریح کرد: با تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بودجه از سر جمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه سهم استان بوشهر از اعتبارات استانی ۲هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان از این میزان به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است.

پاپری با بیان اینکه تمام ردیف‌های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال شده است، گفت: استاندار محترم، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک اصلی ارزیابی عملکرد مدیران استان است.

او عنوان کرد: محل اعتبارات استان از ردیف‌های ملی و متمرکز، منابع استانی، ارزش افزوده، و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌ها است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا