کد خبر: 14119914565
اخبار شرکت ها

اخذ مجوز مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط شتابدهنده پیشگامان

جهت ارائه‌ خدمات رایگان به کلیه‌ کارفرمایان استان مجوز مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط شرکت شتابدهنده پیشگامان اخذ گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، شرکت تعاونی شتابدهنده پیشگامان، در چهارمین سال از فعالیت و در راستای تحقق چشم‌انداز خود، به اخذ مجوز کارگزاری رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان استان یزد نائل آمده است.

شتابدهنده پیشگامان به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان استان، به ارائه خدمات گوناگون و با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان بومی استان می‌پردازد. برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های پرسش و پاسخ تخصصی، ارائه‌ی مشاوره‌های کسب و کار، برگزاری کمپین‌های توانمندسازی برخی از خدمات این شتابدهنده است.

گفتنی است با توجه به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور پرسنل شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان استان در این برنامه‌ها کاملا رایگان بوده و شرکت‌ها می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده نموده و جهت بهره‌مندی از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای از طریق سامانه (bizservices.ir) اقدام نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۶۲۵۵۶ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا