کد خبر: 151001115566
اخبار شرکت ها

ادای احترام مدیران عامل شستا و تاصیکو به سردار دلها

مدیران عامل شرکت های سرمایه‌گذاری شستا و تاصیکو در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و سرباز وطن با آرمان های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت های این شهید عزیز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر؛ ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و هیئت همراه در سومین سالگرد سردار ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید جبهه مقاومت سردار و دیگر شهدا ادای احترام کردند

مدیرعامل شستا اظهار داشت : سردار دلها قهرمان ملت ایران و امت اسلامی بود و نام و یاد او تا ابد موضوع دفاع از اسلام و نظام را زنده نگه خواهد داشت.

وی افزود: این شهید عزیز و دیگر شهدای سرافراز وظیفه سنگینی بر عهده ما مسئولین گذاشته اند و همانگونه که قامتشان هرگز در مقابل دشمن خم نشد ما نیز باید در پیروی ازاین شهید و دیگر شهدا؛ در این جنگ اقتصادی نابرابر که بر ما تحمیل شده ، قوی تر از همیشه در جهت اقتدار نظام و پویایی صنعت و اقتصاد کشور گام برداریم.

مدیر عامل هلدینگ صدر تامین نیز گفت: سردار شهید امید تمام مستضعفین جهان بود و دشمن با شهادت او کاری کرد که این اسطوره جاودانه شود.

وی اظهار داشت: امروز سعادتی نصیب شد که در کنار مرقد مطهر این سردار آسمانی به مقام والا و بلند ایشان و همرزمانش ادای احترام کنیم و افزود:ما بی شک پر توان تر از گذشته در حوزه صنعت و معدن و رونق اقتصادی عمل خواهیم کرد تا موجبات خشنودی شهیدان را که خواستار پیشرفت کشور بودند فراهم کنیم.

گفتنی است در سفر یکروزه مدیران عامل شرکت های سرمایه‌گذاری شستا و تاصیکو و تاپیکو به کرمان که هیاتی مرکب از معاونین و مدیران ارشد این دو بنگاه بزرگ اقتصادی نیز حضور داشتند از مجموعه های لاستیک بارز و مس شهید باهنر دیدن کردند.

در این بازدید که به میزبانی ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر و میرزایی مدیرعامل لاستیک بارز همراه بود از این دو شرکت وابسته نیز بازدید بعمل آمده و مسائل مبتلابه این مجموعه‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا