کد خبر: 100403164542
اخبار شرکت هافناوری اطلاعات و ارتباطات

ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ ۱۴۰۳

آی‌بیمه به خریداران گوشی و سیمکارت همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، بیمه سرقت رایگان می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آی بیمه با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، هدیه ای ویژه برای خریداران گوشی و سیمکارت از غرفه همراه اول در نظر گرفته است و به تمامی خریداران بیمه سرقت رایگان اهداء می کند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از تاریخ ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد و میزبان فعالان برجسته و شرکت های معتبر فناوری از سراسر جهان است.

آی بیمه نیز به عنوان یک سامانه نوآور در زمینه خرید و مقایسه بیمه به صورت الکترونیکی، در این رویداد بزرگ، حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارد.

حضور آی‌بیمه در الکامپ

آی بیمه، سامانه هوشمند و تمام الکترونیک وابسته به همراه اول، از زمان آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۹۵ تاکنون، توانسته است به جایگاه قابل ملاحظه ای در بازار بیمه ایران دست یابد و خدماتی از جمله بیمه سرقت تلفن همراه، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی و… را به صورت آنلاین ارائه دهد.

این شرکت با هدف ارائه بیمه های خاص و ایجاد تحولات نوین در صنعت بیمه، در الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارد.

بیشترین تعاملات آی بیمه با بازدیدکنندگان در غرفه فروش همراه اول و با اهدای جوایز به آنها صورت می گیرد؛ تمامی خریداران سیمکارت همراه اول و افرادی که به صورت نقد و اقساط گوشی خریداری می کنند، بیمه سرقت از آی بیمه می گیرند.

نگاهی به دستاوردهای آی‌بیمه در الکامپ ۱۴۰۳

آی بیمه ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان به حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک برای بازدید از الکامپ ۱۴۰۳ و سالن اختصاصی همراه اول، اعلام کرده در بازه زمانی برگزاری این نمایشگاه فرصت ارائه بیمه سرقت رایگان فراهم است و علاوه بر آن تمامی بازدیدکنندگان می توانند با حضور در این سالن، با جدیدترین خدمات و محصولات این شرکت نوآور آشنا شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا