کد خبر: 05100062563
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

ارائه تسهیلات ازدواج بانک قرض‌الحسنه رسالت به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران

با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری با اعلام این خبر گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت و صندوق اعتباری هنر با امضای تفاهم‌نامه همکاری در قالب دو طرح «شمیم و جوانه» به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

سعید توکل، درباره طرح شمیم گفت: در این طرح به افرادی که تاریخ عقد(ازدواج) آنها از ۱۴۰۰/۷/۰۱به بعد باشد ۳۰میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

به گفته او اعطای این تسهیلات هیچ‌گونه ارتباطی به وام ازدواج بانک مرکزی ندارد و اعضای صندوق هنر علاوه بر امکان دریافت وام ازدواج می‌توانند از این تسهیلات۳۰میلیون تومانی نیز بهره‌مند شوند.

توکل همچنین در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح جوانه اظهارکرد: در این طرح به افرادی که از ۱۴۰۰/۷/۰۱به بعد صاحب فرزند شوند، تسهیلات ۳۰میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری گفت: این تسهیلات با معرفی صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک قرض‌الحسنه رسالت پرداخت می‌شود و افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درخصوص این تسهیلات به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا