کد خبر: 02120070554
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

ارائه خدمات ارزی بانک کارآفرین به شرکت‌های نفتی

بانک کارآفرین آماده ارائه انواع خدمات ارزی به شرکت‌های نفتی و پتروشیمی است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین، این بانک در راستای همگامی با مشتریان و ارتقا تعاملات فی‌مابین بانک و مشتری؛ فعالیت‌های ارزی خود را گسترش داده و قادر به ارائه خدمات متنوع برای شرکت‌های فعال در حوزه نفت و پتروشیمی است.

ارائه خدمات ارزی که در قالب بانکداری شرکتی و بخش عملیات ارزی در بانک شکل گرفته است، امکان اعطای تسهیلات ریالی و ارزی، اعطای ضمانتنامه ریالی و ارزی در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا.، اعطای گشایش اعتبار اسنادی داخلی دیداری و مدت‌دار، اعطای تسهیلات ریالی و ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی با رعایت ضوابط و مقررات را دارد.

بانک کارآفرین در راستای اهداف استراتژیک خود در بخش ارزی امکان ارائه انواع خدمات صرافی، بیمه‌ای، کارگزاری، لیزینگ را در قالب فعالیت‌های بانکداری شرکتی ارائه می‌کند که فرصت مناسبی برای شرکت‌های فعال در حوزه نفت و پتروشیمی است تا با انعقاد قرارداد امکان استفاده از این خدمات را داشته باشد.

در همین راستا بانک کارآفرین در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش که از دوم اسفند در مرکز نمایشگاهی جزیره کیش برگزار می‌شود، حضور دارد و میزبان شرکت‌های نفتی و پتروشیمی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا