کد خبر: 30110070163
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارائه خدمات بانک مهر به‌صورت غیرحضوری

با توجه به شیوع موج جدید کرونا و همه‌گیری شدید آن، مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند تا حد ممکن از مراجعه به شعبه‌های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنت‌بانک، همراه‌بانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، با عنایت به شیوع سویه جدید کرونا در کشور و بازگشت آمار فوتی‌های روزانه کرونا به بیش از ۱۰۰نفر، ضرورت دارد هموطنان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، تا حد ممکن از رفت‌وآمدهای غیرضروری خودداری کنند.

یکی از ترددهایی که امکان حذف آن وجود دارد، رفت‌وآمد به شعبه بانک برای دریافت خدمات بانکی است. بانک قرض‌الحسنه مهر علاوه بر خدماتی همچون پرداخت قبض، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، ساتنا و پایا، خدمات دیگری همچون افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، دریافت معدل حساب، ارسال کارت هدیه آنلاین، احراز هویت سجام و… را نیز به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌کند.

بنابراین بخش قابل توجهی از خدمات مورد نیاز مشتریان بانک بدون مراجعه به شعبه نیز قابل دریافت است.

مشتریان محترم بانک قرض‌الحسنه مهر تا حد ممکن از مراجعه به شعبه‌های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنت‌بانک، همراه‌بانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

قابل توجه اینکه اکنون تعدادی از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر در شهرهای مختلف به‌علت ابتلای کارکنان شعبه به کرونا، به‌طور موقت تعطیل شده‌اند.

پیش از این ۴نفر از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا