کد خبر: 08120071798
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

در نمایشگاهی با حضور سخنگوی دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیرعامل بانک توسعه تعاون دستاوردهای این بانک طی عملکرد شش ماهه وزارت مردم را تشریح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان، طی بازدید علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت و حجت‌اله عبدالملکی از غرفه بانک در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: ۱۴۷هزار میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک طی شش ماهه اخیر پرداخت‌ شده است که ۱۴هزار میلیارد ریال در حوزه تسهیلات حمایتی و تکلیفی و ۷۵۰۰میلیارد ریال نیز به بنگاه‌های کوچک و متوسط بوده است.

او افزود: ۲۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۴۸۷۰میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و ۱۱۶۰میلیارد ریال طی شش ماهه اخیر پرداخت شده است و ۷۶۱هزار میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی از سوی شعب بانک منتشر شده است.

همچنین علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اختصاص خط اعتباری بیست هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها تدبیری ارزنده برای حمایت از تعاون‌گران محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا