کد خبر: 20010177093
بانک و بیمهروزنامه

ارایه خدمات غیرحضوری از اهداف بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار آغاز سال کارکنان این شرکت ضمن دستاورد دانستن فروش سال گذشته این شرکت محورهای بهبود خدمات بیمه کوثر در سال جدید را برشمرد.

در این نشست آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر فروش ۵هزار و۳۰۰ میلیارد تومانی این شرکت در سال ۱۴۰۰ را یک دستاورد مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه داشته باشیم که این توفیق در حالی حاصل شد که ضمن رشد بالا نسبت به برنامه و حفظ ترکیب مناسب پرتفو، ما در نیمه دوم سال گذشته برنامه جدی حذف پرتفوهای پرریسک قبلی را در دستور کار قرار دادیم.

رسیدن به این نصاب را به همه اعضای خانواده بیمه کوثر تبریک می‌گویم و از همه همکاران می‌خواهم در سال جدید به دغدغه‌های شبکه فروش توجه جدی‌تر کنند.

آقادادی با اشاره به اهمیت شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک به منظور دستیابی به سودآوری در عملیات بیمه‌گری، بر حذف مراحل زاید و تسهیل فرایندها و ارایه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان و استفاده از امکانات فناوری‌های نو تاکید کرد.

وی در پایان با یاداوری اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به اهداف باشد، گفت: فرهنگ ما کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف به یکدیگر کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.

ان‌شاء‌ا… به حق صاحب نام کوثر، امسال سالی پر خیر و برکت برای همه مردم ایران باشد. ما با هم می‌توانیم و تا نفسی هست یار هم باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا