کد خبر: 310403166953
اقتصادفناوری اطلاعات و ارتباطات

ارتباطات کشور را به اهلش بسپارید

با توجه به اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ‌عنوان عاملی برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مسوولیت ارتباطات کشور، را به اهلش بسپارید.

نظر به اینکه مهمترین نقطه وزارت ارتباطات، از شرکت مخابرات آغاز شده است کسی که انتخاب می شود، باید از دل مخابرات و ارتباطات باشد تا اطلاعات کامل و جامعی از این حوزه داشته و به قولی خاک خورده آن بوده و با مسایل و مشکلات ارتباطات کشور آشنایی کامل دارد.

او کسی نیست جز دکترداود زارعیان که در کنار بزرگانی در عرصه ارتباطات از جمله غرضی، عارف، معتمدی و…… بوده است.

در سوابق علمی و اجرایی او مواردی چون، رئیس اداره انتشارات روابط عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن ، معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران به چشم می‌خورد.

داود زارعیان در سال ١٣۴۴ در شهرستان دامغان به دنیا آمد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۷ در رشته علوم اجتماعی با گرایش علوم ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی از دانشگاه علامه طباطبائی اخذ کرد. سپس در سال ۱۳۷۵ در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته علوم ارتباطات و در سال ۱۳۸۱ دکترای علوم ارتباطات خود را از دانشگاه علامه طباطبائی مدارک دانشگاهی خود اخذ کرد.

او تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و سایر مؤسسات آموزش عالی دولتی و آزاد، نگارش کتاب مبانی کلی ارتباطات جمعی و ارائه مقاله علمی در سمینارهای تخصصی فناوری اطلاعات را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

حال اگر از تشکل های مخابراتی، کانون های بازنشستگان و شوراهای صنفی و تمامی کارکنان مخابرات .سوال شود همه با هم یک صدا خواهند گفت، دنبال وزیر ارتباطات در آسمانها نگردید، مخابرات هم زمین خداست!

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا