کد خبر: 201001116226
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ارتقای سطح سلامت فرهنگیان با بهره‌گیری از خدمات بیمه دانا

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، ارتقای سطح سلامت فرهنگیان با بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی و دیجیتالی را از اولویت‌های کاری این شرکت برشمرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در گردهمایی مشترک مدیران ارشد رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و مدیران ستادی و اجرایی این شرکت که در سالن همایش اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با ابراز خرسندی از قرارداد منعقد شده با آموزش و پرورش اظهار داشت: بازمهندسی مدیریت سرمایه انسانی یک نیاز ویژه به شمار می‌رود و میزان رضایتمندی بیمه‌گذاران نیازمند اهمیت‌بخشی به سرمایه‌های انسانی است.

ایشان از ارائه سه میلیون و هشتصد و پنج هزار فقره خدمت به فرهنگیان از ابتدای انعقاد قرارداد تاکنون خبر داد و اظهار امیدواری کرد که طی آینده نزدیک، به منظور افزایش سطح دسترسی به خدمات و تسهیل در خدمات‌دهی تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا برای ارائه خدمت به این قشر، به ۲۰ هزار مرکز افزایش یابد.

دکتر جعفری، نظارت‌های میدانی در استان‌ها و شعب، تداوم طرح تکریم بیمه‌شدگان، تمهیدات اتخاذ شده در زمینه داروی بیماران صعب‌العلاج و ارائه خدمات ویژه (VIP) به فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های شرکت بیمه دانا در بحث قرارداد وزارت آموزش و پرورش یاد کرد و با تأکید بر تجمیع بیمه‌ها افزود: کلیه مراکز آموزشی سراسر کشور تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند و تفاهم‌نامه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی فرهنگیان نیز منعقد شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع و تسهیل عملیات بیمه‌گری از مرحله صدور بیمه‌نامه تا پرداخت خسارت اظهار داشت: در بیمه دانا، توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانی به جامعه فرهنگیان با جدیت در دستور کار قرار دارد و نگاه ما به مقوله ارائه پوشش‌های بیمه‌ای در این جامعه فرهنگی پیش از آنکه رویکردی اقتصادی داشته باشد، نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی به شمار می‌آید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا