کد خبر: 16120073301
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

اردبیل برای حضور در میان پایتخت گردشگری عضو اکو نیازمند توسعه  است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد که اردبیل باید تا سال آینده در تمامی شاخص‌های شهری به صورت جهشی تحول و توسعه یابد.

به گزارش دیروز ایرنا، رضا قاسمیان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل اظهار کرد: برنامه توسعه متوازن اردبیل باید طوری طراحی و اجرا شود تا این شهر بتواند در جایگاه پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در ۲۰۲۳ ظاهر شود.

او با اشاره به اهمیت آموزش و کار فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری، ادامه داد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی مهم‌ترین بخش برای توسعه و پیشرفت شهر است و در همراهی مردم با شهردار برای ایجاد محیط مطلوب زندگی نقش به سزایی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر شهر را خانه جمعی خودمان حساب کنیم باید رابطه عاطفی بین شهردار و شورای شهر با مردم و اهالی خانه حفظ و تقویت شود تا همگان در مقابل پیشرفت، زیبایی و امور مختلف شهری احساس مسئولیت مکمل داشته باشند که در این امر مهم، رسانه‌های جمعی باید نقش مثبت و همگرایانه ایفا کنند.

قاسمیان در این جلسه به اعضای شورای شهر اردبیل قول داد که علاوه‌بر دعوت روسای کمیسیون‌های شورای شهر به جلسات تخصصی در استانداری، ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای کمک به پیشبرد امور شهرداری را هماهنگ و همراه کند.

تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل هم در این نشست دیدگاه‌ها و انتظارات خود را از مجموعه مدیریت کلان استان برای حل مسائل و مشکلات شهری بیان کردند.

اردبیل در سال میلادی آینده به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا