کد خبر: 23090060844
بازارها و خدمات مالی

ارزهای دیجیتال زیر فشار مشت های سنگین فروشندگان

بزرگترین ارز های دیجیتال حتی بیت کوین و اتریوم، در وسط یک اصلاح قیمت شدید قرار گرفته و حتی برخی از میم کوین ها نیز اصلاح قیمتی دو رقمی را تجربه کردند.

به گزارش زوم ارز، پادشاه ارز های دیجیتال وضعیت چندان بهتری ندارد و کاهش قیمتی ۴.۳ درصدی را طی شبانه روز اخیر تجربه کرده و قبل از اینکه خریداران بتوانند برای رفع مشکل گاوها وارد عمل شوند قیمت این رمز ارز افت ۸ درصدی را نیز تجربه کرد و قیمت در صرافی بیت استمپ حتی به سطح ۴۵۷۵۰ دلار نیز رسید و این افت شدید توسط تحلیلگران بازار پیش بینی می‌شد و تقریباً همه در انتظار این افت بودند و از بهبود قیمت واهی بیت کوین در روز یکشنبه نیز چشم پوشی کردند.

برترین ارز دیجیتال بازار اکنون به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود نزول کرده است که باید نشانه ای شوم برای خریداران محسوب شود و در حال حاضر نزدیک به سطح حمایت اصلی خود معامله می‌شود.

عقب نشینی قابل توجه با فروش در بازار سهام ایالات متحده همراه بود و هر سه شاخص اصلی بازارها در وضعیت قرمز قرار دارند.

دو میم کوین برتر بازار نیز در وضعیت نامناسبی قرار دارند و دوج کوین و شیبا اینو به ترتیب کاهش قیمتی ۵.۱ درصدی و ۵.۷ درصدی را تجربه نمودند و دوج کوین در حال حاضر در سطح قیمت ۰.۱۵ دلار و شیبا اینو در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۳۳۱۳ دلار معامله می‌شود.

برخی از آلت کوین های برتر نیز دچار کاهش قیمت بسیار شدند و کاردانو و پولکادات که به دو قاتل اتریوم مشهور هستند کاهش قیمت هایی به ترتیب ۶۰.۹۲ درصدی و ۵۲.۶۵ درصدی را تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا