کد خبر: 061002147365
اخبار شرکت هابانک و بیمه

از طرف بیمه اتکایی امین صورت گرفت؛ تقسیم بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در جزیره کیش

تقسیم بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در جزیره کیش در راستای ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی، شرکت بیمه اتکایی امین، بسته‌های اقلام پروتئنی بین افراد نیازمند با حضور تعدادی از کارکنان شرکت توزیع کرد.

به گزارش عصر اقتصاد، بسته‌های معیشتی از طرف این شرکت بین نیازمندان در جزیره کیش توزیع گردید. در این برنامه حسین اشرفی، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت بیمه اتکایی امین و تعداد دیگری از کارکنان شرکت حضور داشتند و این اقلام معیشتی را به دست نیازمندان رساندند.

مسئولیت اجتماعی سازمانی شامل اجرای طیف گستردهای از فعالیت‌های انساندوستانه، سرمایه‌گذاری در مدیریت و توسعه افراد، پشتیبانی جامعه، و کسب اطمینان از پایداری اقتصادی سازمان است. منظور از مسئولیت اجتماعی در سازمان، ایجاد تعادل و توازن میان ابعاد و مسائل مختلف درون و بیرون سازمان است و اینکه سازمان تنها به آنچه در حد قانون وضع می‌شود اکتفا نکرده و خود را در برابر جامعه و سایر ذینفعان مسئول بداند.

همچنین، از آنجا که جامعۀ ایران جامعه‌ای مسلمان است و سازمان‌ها از تعالیم حیاتبخش اسلام بهره‌مند هستند، باید در کنار منافع سازمان و مصالح جامعه، حرکت در چارچوب ارزش‌های اخلاقی و دینی نیز سرلوحه اهتمام به مسئولیت اجتماعی سازمانی قرار گیرد.

به همین دلایل و با توجه به برنامه های شرکت، این برنامه با نگاه به این مسایل و در راستای ایفای نقش اجتماعی شرکت بیمه اتکایی امین صورت گرفت.

لازم به ذکر است بیش از این و در روز زنگ بیمه نیز در یکی از مدارس حومه تهران از طرف شرکت بیمه اتکایی امین و با حضور مدیر عامل و کارکنان شرکت، بسته‌های فرهنگی آموزشی توزیع شده بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا