کد خبر: 100602136920
روزنامهصنعت و معدنعصر انقراض (طنز)

از فن فیلترکشی برای دیوار و شیپور استفاده کنید

«وزارت صمت خواستار تعلیق فعالیت دیوار  و شیپور شد.»

راضیه حسینی

می‌گویند چون ضوابط خاص درج آگهی در سکوهای برخط را رعایت نکرده‌اند، باید فعالیت‌شان تعلیق شود. به نظر ما هم بهتر است هر چه زودتر این دو پلتفرم کلاً از صفحه‌ روزگار مجازی حذف شوند.

 وقتی وارد دیوار می‌شوید با آگهی‌هایی مواجه خواهید شد که به هیچ وجه با واقعیات اعلام شده توسط مسئولان جور در نمی‌آیند. در دیوار آگهی فروش کفش بچه‌گانه به مبلغ زیر صد هزار تومان می‌بینید. در کمال تعجب متوجه می‌شوید از این دست آگهی‌ها کم نیستند و هر روز رو به افزایشند، آن هم در کشوری که مسئولانش مدام از بهبود اقتصادی، بهتر شدن وضع معیشت و رفع گرانی‌ها صحبت می‌کنند.

همه‌اش تقصیر مردم است. اگر فقط و فقط آگهی‌های فروش ملک چندصدمتری در نیاوران و لامبورگینی در حد نو بگذارند، همه فکر می‌کنند اوضاع جامعه واقعاً خیلی خوب است و اگر مشکلی وجود دارد در خودشان است، نه مسئولان.

حتماً خود فرد عرضه نداشته پول به دست بیارود ، شغل مناسبی دست و پا کند و زندگی خانواده‌اش را تأمین کند، وگرنه مردم عادی همگی در شرایط مالی عالی هستند و این از آگهی‌های فروش دیوار و شیپور کاملاً مشخص است. همه‌ی مردم مایحتاج خود را از فروشگاه‌های برند می‌خرند و فقط برای خرید ملک  و خودرو به دیوار سری می‌زنند. آن هم اگر ملک ارزش بالای دو، سه میلیارد داشته باشد و ترجیحاً از ویلاهای مناطق شمالی کشور باشد.

به نظرمان بهتر است به جای تعلیق فعالیت دیوار و شیپور از فن «فیلترکشی» استفاده کنید. همه‌ی آگهی‌های زیر چند میلیاردی را حذف و باقی را نشان دهید. پس از مدتی حتماً شاهد خواهید بود مردمی که تا دیروز پی خرید لباس و قابلمه‌ی دست دوم بودند، حالا دنبال خرید ویلای لب دریا هستند و حاضرند برای ملک مورد نظر مبلغ اضافه هم بدهند.

مانند سایر تصمیمیاتی که در زمینه‌ی فیلتر کردن انجام دادید و کاملاً موفق بودید، این یکی هم بسیار درخشان از کار در می‌آید. مردم تازه یادشان می‌آید کلی پول در متکا و نازبالش‌های‌شان مخفی و کلاً فراموش کرده بودند، بس که پی خرید خنزر پنزر بودند. با درایت مسئولان همه‌ی مردم پول‌های گم شده‌شان را پیدا خواهند کرد و به یک باره ایران تبدیل به فنلاند خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا