کد خبر: 200402132544
دولتروزنامهعصر انقراض (طنز)فناوری اطلاعات و ارتباطات

از فیلترشکن‌ پولی داخلی استفاده کنید

توصیه وزیر ارتباطات به مردم: «فیلترشکن سرعت اینترنت را کند  می‌کند. از «فیلترشکن رایگان خارجی» استفاده نکنید.»

راضیه حسینی

دوستان لطفاً توجه کنید برای هرچه بهتر شدن سرعت اینترنت لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا تلاش کنید از فیلترشکن استفاده نکنید. کارتان را با همین داخلی‌ها راه بیندازید.  پیام‌رسان‌های داخلی جذابی وجود دارند  که می‌توانند قابلیت‌های باورنکردنی و خارق‌العاده‌ای را نصیب‌تان کنند.  توانایی این را دارند که مانند رونالدو به جپ نگاه کنند و راست را هدف بگیرند.

اجازه بدهید با ذکر مثال موضوع را مشخص کنیم. فکر کنید در یک روز زیبای تابستانی در حال استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی هستید و از سرعت مافوق صوت اینترنت لذت می‌برید.

ناگهان با پیامی در اپلیکیشن شاد مواجه می‌شوید و از آن‌جایی که مثل تخم چشم‌های‌تان به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد دارید، بدون درنگ کد درخواست شده را می‌فرستید، و متأسفانه هک می‌شوید.

اما نکته‌ی جذاب این‌جاست که برخلاف انتظارتان در شاد هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. روبیکا هک می‌شود. این شاهکاری است که تنها می‌توانید در پیام‌رسان‌های داخلی شاهد آن باشید.

اما اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید خارجی‌ها را امتحان کنید و وارد مراحل حساس و خطرناک نصب فیلترشکن شوید، به یاد داشته باشید که هرگز سراغ «فیلترشکن رایگان خارجی» نروید.

شاید شما ندانید چرا، ولی قطعاً وزیر ارتباطات می‌داند و این از همه مهم‌تر است. حتماً توجه داشته باشید که سراغ «فیلترشکن‌های پولی داخلی» بروید.

شما با این کار هم به سرعت اینترنت کمک می‌کنید و هم باعث چرخیدن چرخ اقتصاد مملکت می‌شوید. بالاخره حمایت از تولید داخلی وظیفه‌ی ماست و باید هرطور که می‌شود این کار را انجام دهیم.

بهتر است بین خودمان تقسیم وظایف کنیم. گروهی از ما سراغ نصب پیام‌رسان‌های داخلی برود و از کیفیت بالای آن لذت ببرد. گروهی دیگر هم فیلترشکن‌های داخلی را خریداری کند.

هرچند ممکن است جذابیت پیام‌رسان‌های داخلی به حدی بالا باشد که گروه دوم دیگر تمایلی برای خرید فیلترشکن نداشته باشند و تصمیم بگیرند به پیام‌رسان‌های بدون فیلتر کوچ کنند.

در این صورت تنها راه باقیمانده برای چرخیدن چرخ فیلترشکن‌های داخلی این است که تمامی پیام‌رسان‌های داخلی هم فیلتر شوند.

با این شیوه دیگر نیازی به خارجی‌ها نخواهیم داشت و در زمینه‌ی فیلتر، فیلتر شکن و پیام ‌رسان به طور صد در صد خودکفا خواهیم شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا