کد خبر: 09050194112
آسیب اجتماعیجامعه و فرهنگسلامت و رفاه

استاندار تهران: ۵ نفر در سیل استان تهران همچنان مفقود هستند

استاندار تهران با اشاره به اینکه نسبت به روز گذشته افزایش فوتی نداشته ایم گفت: ۵ نفر در سیل استان تهران همچنان مفقود هستند.

به گزارش مهر، محسن منصوری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به روز گذشته افزایش فوتی‌ها را نداشته ایم و آمار در عدد قبل متمرکز شده است.

منصوری با اشاره به اینکه تعداد مفقودین سیل ۵ نفر شده است گفت: در اسرع وقت این افراد نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

استاندار تهران عنوان داشت: در امام زاده داوود هیچ مفقودی نداریم و همه افراد تعیین تکلیف شدند و تعداد فوتی‌ها هم مشخص شدند و آمار نهایی ۱۹ نفر است و تقریباً پرونده کار در آن منطقه بسته شده اما کار بهسازی و خارج کردن گل و لای از منازل مردم و مغازه‌ها و صحن امام زاده در حال انجام است.

وی با تاکید بر مقاوم سازی بناها عنوان داشت: در امام زاده داوود ساختمان‌هایی که از استحکام کافی برخوردار نیستند و خطر آفرین هستند باید تخلیه و استحکام سازی شوند.

منصوری در ادامه در خصوص وضعیت سیلاب فیروزکوه نیز بیان داشت: در روستای مزداران که بیشترین آسیب را دیده بود روز گذشته بلوک بندی انجام و هر شهرستان معین یک منطقه و برخی نیز معین روستاهای اطراف شدند و کار نظم گرفته است.

استاندار تهران افزود: تقریباً برق همه منطقه سیل زده فیروزکوه وصل و آب شرب تأمین شده و خدمات زیرساختی مشکلی ندارد و خدمات رسانی با سرعت در حال انجام است.

وی در خصوص پایان عملیات گفت: سعی بر این است که کارهای ضروری تا امشب نهایی شود و از روز گذشته فاز جدید آغاز شده است و وارد بعسازی باغات و منازل مردم شده ایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا