کد خبر: 1709997675
توسعه و اقتصاد ملیتولید و بازرگانیروزنامه روز

استاندار قزوین: نیاز صنایع به انرژی باید رفع شود

استاندار قزوین با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت که نیازهای صنایع تولیدی و واحدهای کشاورزی استان به انرژی و سوخت باید رفع شود و تا پایان سال جاری همه مشکلات این حوزه از میان برود.

‌به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی‌پور در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: تمام تلاش ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان حمایت از واحدهای تولیدی ،رفع مسایل و مشکلات آنان است.

وی با بیان ابنکه برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل باید به نتایج ارزشمند و ملموس برسد،اظهار داشت: کم کاری هیچ مدیری در این ستاد پذیرفته نمی‌شود و تا پایان سال نباید هیچ واحد تولیدی و کشاورزی بدون سوخت بماند.

جمالی پور تاکید کرد: سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان باید با نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها و بر اساس تولید واقعی و سهمیه واحدهای تولیدی تامین شود.

وی تصریح کرد: اگر مالکان کارخانه‌ها تا سال آینده هزینه گازکشی را واریز نکنند، از سال ۱۴۰۰ هیچ سوختی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بر عزم راسخ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی تاکید و افرود: هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد خدمات خود را بدون اجازه این ستاد از واحده.های تولیدی و صنعت قطع کند.

جمالی پور همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها موظفند در این شرایط تسهیلگری بیشتری در ایجاد بهبود شرایط برای تولید داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید تصمیمات و مصوبات این ستاد با تدبیر همراه باشد تا وضع موجود حفظ شده و شرایط برای تولید و رونق اقتصادی سخت‌تر نشود.

دراین جلسه مشکلات سه واحد تولیدی یاس نخ و شرکت فولاد آذر تاک، سرامیک برلیان و همچنین سوخت واحدهای صنعتی و کشاورزی در قالب کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا