کد خبر: 0410999406
اخبار شرکت ها

استاندار کرمان: صنایع مس شهید باهنر از واحدهای موفق و صاحب نام استان است

واحدهایی که سابقه روشن فعالیتی دارند، مورد توجه استان خواهند بود و طرح توسعه و واگذاری معادن به مجتمع مس شهید باهنر در اولویت برنامه ها است.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر مدیرعامل و اعضا هیات مدیره این شرکت و نیز مدیر حقوقی هلدینگ صدرتامین با استاندار کرمان دیدار کردند.

استاندار کرمان، مجتمع مس شهید باهنر را از واحدهای صاحب نام و موفق استان برشمرد و گفت: واحدهایی که سابقه روشن فعالیتی دارند، مورد توجه استان خواهند بود و طرح توسعه و واگذاری معادن به مجتمع مس شهید باهنر را در اولویت داریم.

زینی وند با اشاره به اینکه پیگیر تفویض اختیارات به استان‌ها در حوزه معادن هستیم ادامه داد: بسیاری از معادن غیرفعال هستند و تنها افرادی پروانه را دریافت کرده و آنها را بلاتکلیف گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: این معادن باید فعال شوند و در اختیار افراد باانگیزه کار و اشتغال قرار گیرند.

در این دیدار مجید ضیائی مدیرعامل مس باهنر، ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید گزارشی از مدت ۱۶ ماه حضور خود بیان داشت و به اقدامات ۹ ماهه سال ۹۹ اشاره کرد .

ضیائی افزود: انتقال کارت بازرگانی و عمده حسابهای بانکی از تهران به کرمان، استقرار کلیه تیمهای مدیریتی و معاونت ها در مجتمع، دریافت گزارش مقبول و بدون بند از سازمان حسابرسی، از فعالیتهایی است که برای نخستین بار در این شرکت صورت می پذیرد.

مدیرعامل مس باهنر با اشاره به تولید، فروش داخلی و صادرات این شرکت اعلام داشت : در سال جهش تولید این شرکت توانست با دستیابی به تولید ماهانه ۳۴۵۰ تن محصولات مسی برای نخستین بار رکورد جدیدی را در تاریخ فعالیت خود ثبت کند .

وی همچنین به تولید محصول استراتژیک لوله های آلیاژی برای رفع نیاز کشور و آغاز صادرات آن و نیز به انجام صادرات ریلی برای اولین بار در تاریخ مس باهنر اشاره کرد.

تشکیل تیمهای عارضه یابی مشکلات کارخانجات ، اقدام برای راه اندازی فروش اینترنتی و پرتال مشتریان، تولید محصولات جدید بمنظور جلوگیری از خروج ارز از جمله مواردی بود که مدیرعامل مس باهنر در ادامه به آن پرداخت.

مدیرعامل مس باهنر در زمینه برنامه های حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت به فعالیت گسترده در شهر راین بعنوان معین اقتصادی این شهر اشاره کرد و افزود: در ایام همه گیری ویروس کرونا این شرکت و پرسنل واحدهای مختلف آن با مشارکت در طرح های مواسات وهمدلی بویژه در مناطق حاشیه ای شهر کرمان حضور جدی داشته اند.

وی همچنین حفظ نشاط و سلامت همه جانبه کارکنان بعنوان سرمایه های اصلی شرکت را مورد تاکید قرار داد و گفت: درخصوص مسایل فرهنگی و رفاهی پرسنل و خانواده های آنها نیز برنامه های متعددی را در اولویت اجرا قرار داده ایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا