کد خبر: 17030185761
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

استراتژی جدید بیمه تجارت‌نو

شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۱۴۰۱ استراتژی فروش بیمه‌های خرد را در دستور کار قرار داده و از ابزار‌های نوین کسب و کار برای بهبود مستمر فضای کسب و کار بهره خواهد برد. همچنین در حوزه پرداخت خسارت در سال جاری برنامه ریزی‌های ویژه‌ای انجام شده است.

به گزارش الفباخبر ، حسینی، قائم مقام بیمه تجارت‌نو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از اهداف شرکت تحول دیجیتال است که در ماه‌های اخیر تاکید ویژه‌ای روی آن شده و در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ابزار‌های نوینی درحوزه ارزیابی و پرداخت خسارت ایجاد گردیده که با بهینه سازی آن‌ها بر اساس اصل رضایت مشتری از تحول دیجیتال بهره بردیم.

همچنین استفاده از هوش مصنوعی در این حوزه از دیگر اهداف شرکت است.

او در ادامه افزود: به میزان اهمیت اپلیکشن بنو و سامانه بنو شاپ تاکید و اذعان داشت با بهره برداری از این پلتفرم‌ها علاوه بر توسعه فروش بیمه‌نامه‌های خرد، رضایت مشتریان نیز به میزان محسوسی افزایش خواهد یافت.

قائم مقام شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص وضعیت کلی شرکت‌های بیمه اظهار کرد: شرکت در سه سال گذشته سودآوری خوبی داشته، لیکن در سال ۱۴۰۰ وضعیت شرکت‌های بیمه به دلیل فضای اقتصادی شرایط خاصی را تجریه نمودند؛ با این وجود شرکت‌های بیمه تلاش زیادی را برای سودآوری داشتند و عملکرد مناسبی را با توجه به شرایط اقتصادی ارائه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا