کد خبر: 09129917261
بانک و بیمهروزنامه

استعلام نسخ الکترونیک تامین اجتماعی از بیمه دانا

امکان استعلام نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی از طریق سیستم فناوران و سامانه سپاد در بیمه دانا فراهم شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، نورعلی نوری، مدیر بیمه‌های درمان این شرکت با بیان این مطلب گفت: بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفند ۱۳۹۹صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی جهت اجرایی شدن طرح نسخه‌نویسی الکترونیک متوقف شده است و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند.

او افزود: در این خصوص هماهنگی لازم بین بیمه مرکزی و سازمان تامین اجتماعی برای پذیرش نسخ الکترونیک از سوی شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه تکمیلی درمان به عمل آمده و این امر از سوی بیمه مرکزی نیز به کلیه شرکت‌های بیمه ابلاغ شده است.

مدیر بیمه‌های درمان بیمه دانا تاکید کرد: در این راستا شرکت متبوع جهت تداوم ارائه خدمت و جلوگیری از نارضایتی بیمه‌شدگان با اقدامات صورت پذیرفته از سوی مرکز فاوا، امکان استعلام نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی از طریق سیستم فناوران و سامانه سپاد را فراهم کرده است.

نوری یادآور شد: کاربران می‌توانند با ورود به سامانه و درج کد ملی بیمه‌شده، تاریخ درخواست و انتخاب نوع خدمت پزشکی به کلیه اطلاعات خدمات انجام شده بیمه‌شده دسترسی پیدا کرده و نسبت به بررسی و محاسبه هزینه‌های اعلامی اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا