کد خبر: 05080051450
راه و مسکن

اسنپ کمیسیون خود را برای کنترل قیمت‌ها کاهش داد

اسنپ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای کنترل قیمت‌ها کمیسیون خود را موقتا کاهش می‌دهد، چرا که با اختلال سامانه سوخت، قیمت‌های کرایه‌‎های اسنپ افزایش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اسنپ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای کنترل قیمت‌ها کمیسیون خود را موقتا کاهش داده است چرا که با اختلال روز گذشته در سامانه سوخت، قیمت‌های کرایه‌‎های اسنپ و تپسی با افزایش چند برابری روبه رو بوده است.

اطلاعیه اسنپ به شرح زیر است:

در پی اختلال سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌‌های پمپ‌بنزین، ناوگان اسنپ نیز با مشکل سوختگیری مواجه شد و متعاقبا تعداد خودروهای فعال به منظور ارائه خدمت به کاربران و انجام سفر کاهش پیدا کرد، از طرفی استفاده از خودروهای شخصی نیز کاهش یافت و همین موضوع منجر به افزایش تقاضای سفر از سوی کاربران مسافر شد.

از آنجایی که قیمت‌گذاری در اسنپ پویاست و به عنوان اهرمی برای متعادل کردن میزان عرضه و تقاضا عمل می‌کند، برای مقطعی با افزایش غیرمتعارف قیمت مواجه بودیم تا درخواست‌ها به سفر تبدیل شوند.

تیم قیمت‌گذاری اسنپ بلافاصله به منظور بررسی راهکارهای مختلف برای کنترل این شرایط تشکیل جلسه دادند و در نهایت تصمیم گرفته شد تا با تخصیص بخشی از منابع مالی اسنپ در قالب طرح‌های تشویقی، کاربران راننده را تشویق به فعالیت کنیم تا درخواست‌های بیشتری با قیمت مناسب به سفر تبدیل شود.

در ادامه نیز به دلیل افزایش معمول پیک درخواست‌ها در روزهای چهارشنبه و حل نشدن اختلال در سوختگیری، تصمیم بر آن شد تا از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (مورخ ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰) لغایت ۱۲ شب کمیسیون دریافتی اسنپ در شهر تهران را به میزان بیش از ۵۰ درصد کاهش دهیم و به ۷ درصد برسانیم تا از این طریق نیز بتوانیم کمک موثری در ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان داشته باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا