کد خبر: 29080056399
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اشتغال‌ ۳۱۰۰ نفر در هرمزگان با تسهیلات بانک ملی

ساخت و بهره‌برداری از مجموعه بزرگ هتل آسمان با حمایت‌ها و مشارکت بانک ملی، فرصت و زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۶۹نفر به طور مستقیم و ۳هزار نفر به صورت غیرمستقیم را در استان هرمزگان ایجاد کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، با توجه به موقعیت تجاری جزیره زیبای کیش و توریستی بودن این منطقه، بانک ملی نیز در راستای توسعه و حمایت از صنعت گردشگری و هتل‌داری و برای تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی، درآمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و جذب ۲۰میلیون گردشگر ورودی مطابق چشم‌انداز افق ۱۴۰۴، از محل منابع طرح‌های ایجادی اقدام به ارائه تسهیلات و مشارکت برای احداث هتل در این جزیره کرده است.

عملیات احداث هتل بزرگ آسمان با مشارکت بانک ملی و اختصاص تسهیلاتی بالغ بر۱۸۵۰میلیارد ریال آغاز و با پیشرفت ۷۰درصد از پروژه مذکور، مبلغ ۱۳۵۰میلیارد ریال از کل تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

هتل آسمان کیش یکی از هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۸هزار مترمربع و با زیربنای کلی ۳۳هزار مترمربع در ۱۷طبقه در دست احداث است.

این هتل لوکس و مجلل مشتمل بر ۳۰۰اتاق خواهد بود که در طراحی فضاهای آن علاوه بر اجرای تمامی استانداردهای هتل‌های لوکس ایران و جهان، به‌روزترین و با کیفیت‌ترین مصالح و تجهیزات بکار گرفته شده تا بتواند بهره‌وری منابع انسانی را در کار افزایش دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا