کد خبر: 19020181294
بورس

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۲ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۵۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان در بیش از ۶۶۹ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۲ هزار و ۹۰۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۴۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشییم خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تبریز، مبین انرژی خلیج فارس و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷۲هزار و ۲۷۶میلیارد تومان در ۳۶۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۹۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو و فرابورس ایران شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا