کد خبر: 05060043582
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعتبار کارت‌های نقدی بانک ‌پاسارگاد تمدید شد

در راستای حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان گرامی و کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعبه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا، کارت‌های نقدی بانک‌ پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها شهریور سال ۱۴۰۰است، به‌مدت یک سال تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد، از این پس مشتریان گرامی دارای کارت نقدی با تاریخ انقضای شهریور سال ۱۴۰۰باید هنگام استفاده از درگاه‌های پرداخت، در بخش سال تاریخ انقضای کارت، به جای عدد ۰۰، عدد ۰۱را وارد کنند. همچنین مشتریانی که از سامانه‌های بانکداری مجازی و یا همراه‌بانک استفاده می‌کنند نیز باید به ویرایش اطلاعات کارت‌های تعریف‌شده خود بر این اساس اقدام کنند.

هم‌میهنان عزیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را با بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌ پاسارگاد مانند سامانه بانکداری مجازی و اپلیکیشن‌های همراه‌بانک، پی‌پاد و ویپاد‌‎ انجام‌ داده و از مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها خودداری کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌ پاسارگاد به شمارۀ‌ تماس۸۲۸۹۰ و سامانۀ CRMدر سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir/crm نیز در طول شبانه‌روز آماده دریافت نظرات و پاسخگویی به سؤالات مشتریان عزیز است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا