کد خبر: 040901110167
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از برق خورشیدی

در راستای توسعه مناطق کم برخوردار کشور، بانک سپه با اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال، از احداث و ایجاد  نیروگاه های خورشیدی حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی در دومین روز از سفر کاری خود به استان قم ، ضمن افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی که با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صورت گرفت ، از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بانک سپه برای ایجاد و احداث نیروگاه های خورشیدی خبر داد.

دکتر ابراهیمی گفت: بانک سپه همچون گذشته به عنوان بازوی توانمند دولت در اجرای پروژه ها و طرح های ملی، ضمن همکاری با سازمان بسیج سازندگی،در ساخت نیروگاه های خورشیدی پنج کیلوواتی در اقصی نقاط کشور مشارکت می کند.

مدیرعامل بانک سپه اظهارداشت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه احداث نیروگاه های خورشیدی با حداقل تضامین، می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)،سازمان بهزیستی، اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری در قالب انعقاد قرارداد با وزارت نیرو به شعب بانک سپه در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به مفاد ابلاغیه بانک مرکزی هر فرد واجد شرایط می تواند این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد را حداکثر به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت حداکثر ۸۰ ماه برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی دریافت کند و در این راستا اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات طبق ضوابط و مقررات جاری و آخرین دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی انجام می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا