کد خبر: 06020023881
بانک و بیمهروزنامه

اعطای تسهیلات اعتباری بانک دی به مالکان محصولات سایپا دیزل

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک‌ دی و شرکت خدمات فنی رنا، اعطای تسهیلات اعتباری به مالکان محصولات سایپادیزل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با اعلام این خبر، افزود: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و به‌منظور حمایت و پشتیبانی از رانندگان محترم محصولات سایپادیزل و رفع مشکلات مالی، طرح اعطای تسهیلات اعتباری به مشتریان در دستور کار قرار گرفت.

حمید رزمجو اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه، مالکان محصولات سایپادیزل می‌توانند با مراجعه به تمامی شعبه‌های بانک دی در سراسر کشور نسبت به اخذ تسهیلات جهت خرید قطعات و دریافت خدمات از نمایندگی‌های شرکت خدمات فنی رنا اقدام کنند.

رحیم طاهری، عضو هیات مدیره بانک دی نیز در آئین امضای این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت و همکاری که بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین آغاز می‌کند، زمینه‌ساز تعامل بیشتر با گروه خودروسازی سایپا باشد.

براساس تفاهم صورت گرفته با بانک‌دی، تسهیلاتی در قالب کارت اعتباری به مبلغ ۵۰۰میلیون ریال به دارندگان خودروهای تولیدی شرکت سایپادیزل اعطا می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا