کد خبر: 01030028217
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعلام آخرین جزئیات عرضه اولیه‌ها و افزایش سرمایه بانک پارسیان

به گفته مدیرعامل بانک پارسیان با توجه به اثر تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بر صورت‌های مالی و اقدامات انجام‌شده، آینده درخشانی در انتظار بانک بوده و احتمال می‌رود که با درخواست افزایش ۵۴درصدی سرمایه وپارس در امسال موافقت و اجرایی شود.

به گزارش بورس‌پرس، کوروش پرویزیان افزود : با توجه به مثبت بودن پرتفوی ارزی پارسیان ، تعیین نرخ جدید تسعیر بر تراز مالی بانک اثر مثبتی خواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۵۴درصدی وپارس از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران گفت: این تامین مالی خوشبختانه از سوی حوزه نظارت بانک مرکزی تایید شده اما در حوزه اخذ مجوزها اشکالاتی در ارتباط با نصاب سهامداری بانک وجود داشت که تقریباً حل و فصل شد.

پرویزیان همچنین درباره عرضه اولیه زیر مجموعه‌های وپارس در سال جاری گفت: سال گذشته سهام دو شرکت اپال کانی پارس و لیزینگ پارسیان در بورس عرضه اولیه شدند.

برنامه عرضه اولیه سهام گروه مالی پارسیان، سرمایه‌گذاری پارسیان، فولاد سبزوار و برخی شرکت‌‎های فین‌تک در زیرمجموعه داده‌پردازی در دستورکار قرار دارد.

همچنین قرار شده که مجموعه در راه‌اندازی برخی پروژه‌های ملی با کمک سایر نهادهای مالی در راستای حمایت از تولید ملی مشارکت داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا