اعلام برخط خسارت بیمه بدنه در بیمه رازی

  کد خبر: 10020180387

در سال جاری شرکت بیمه رازی به دنبال ارائه خدمات به صورت برخط است که اعلام و ارزیابی خسارت بیمه بدنه اتومبیل یکی از این اقدامات است.

به گزارش الفباخبر ، علی اصغر اصلان‌بیگی- معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی این شرکت که مهمان سی و چهارمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به دستاوردهای قابل قبول این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه رازی در سال‌های گذشته به واسطه رونق بازار بورس و فرابورس از عملیات‌های بیمه‌ای فاصله گرفته بود و این موضوع عاملی شد تا در سال گذشته در بخش فنی نیاز به تقویت زیرساخت احساس شود.

او ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ زیرساخت بخش درمان بیمه رازی تقویت شد و با تکیه بر سامانه سیناد فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و پرداخت خسارت به شدت کاهش یافت و بعد از تائید خسارت درمان ظرف مدت ۷۲ ساعت هزینه به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود و این در حالی است که بیمه‌گذار نیازی به حضور در شعب بیمه رازی ندارد.

معاون فنی بیمه رازی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات نوین سامانه جدیدی برای اعلام خسارت بیمه بدنه خودرو طراحی و تحت آزمون‌های اولیه قرار گرفته که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خدمت در خردادماه به صورت برخط عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل