کد خبر: 080203157474
جامعه و فرهنگگزارش شهردار منطقه 17 از حضور رئیس جمهور و برخی وزاری کابینه در منطقه 17:

از احداث بیمارستان جدید در منطقه تا منتقل شدن خط راه آهن تهران-اهواز

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به حضور رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه در این منطقه، گفت: پس از بازدیدها و دیدارهای مردمی، جلسه ای اختصاصی با حضور رئیس جمهور، برخی وزرا و معاونین، شهردار و استاندار تهران برگزار شد و در خصوص موضوعات مطرح شده گفت و گو و دستوراتی صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اولین برنامه از سلسله بازدیدهای رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، گفت: یکی از اقدامات خوب، پسندیده و مبتکرانه دولت سیزدهم در کنار سفرهای استانی و سفر به شهرستان های اطراف تهران، برنامه ریزی برای حضور در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است.

وی افزود: در اولین سلسله از این سفرها، رئیس جمهور تصمیم گرفت تا از مناطق جنوبی شهر تهران، کار خود را شروع کند که بر همین اساس روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه، مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران میزبان رئیس جمهور محترم و چند تن از وزاری کابینه دولت بودند.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در منطقه ۱۷، وزرای راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد حضور پیدا کردند؛ شخص رئیس جمهور نیز در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) حضور یافت و برای مردم سخنرانی کرد. در کنار این بازدیدها و سخنرانی ها جلسه ای اختصاصی با حضور رئیس جمهور، برخی وزرا، شهردار و استاندار محترم تهران و برخی معاونین رئیس جمهور در مسجد جامع ابوذر برگزار شد تا مهم ترین موضوعات و مسائل مناطق ۱۷ و ۱۸ بررسی شود.

سیفی با اشاره به جلسه فوق، اظهار کرد: قرار شد تا بعد از بررسی موارد، مصوب شود تا در اسرع وقت موضوعات مطرح شده حل شوند تا شاهد کاهش مشکلات اصلی مناطق جنوبی تهران و نزدیک تر شدن به عدالت در شهر تهران باشیم؛ در این جلسه چند موضوع مرتبط با منطقه ۱۷ مطرح شد و شهردار محترم تهران راجع به آنها توضیحات لازم را ارائه داد و تصمیم گیری ها انجام شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا