کد خبر: 250901112884
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعلام برنامه های بانک توسعه تعاون در راستای ارتقای سطح خدمات

سرپرست بانک توسعه تعاون از برنامه های تحولی بانک در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف خبر داد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی در مشهد مقدس اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح خدمات بانک و تداوم و ارتقای اثربخشی بانک، نیاز مبرم به اجرای برنامه های تحولی در بانک احساس می شود.

وی افزود: تحول با تغییر، اصلاح و بهبود متفاوت است و تحول بر اساس برنامه ریزی ها صورت می پذیرد و امری کوتاه مدت و مقطعی و زود گذر نیست .

شیخ حسینی گفت: همان گونه که واحد تولیدی با شناسایی تمام عوامل درونی و محیطی و تجزیه و تحلیل، نقطه تعادل سطح تولید را شناسایی می کند، ضروری است در بانک نیز با شناسایی نیروهای اصلی میدان به نقطه تعادل و با بهره گیری از تکنیک تجزیه و تحلیل، وضعیت را به سمت ارتقا پیش ببریم تا تحول قابل دستیابی شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: در این مسیر، لزوم بکارگیری برنامه های عملیاتی در حوزه اجرا و صف حایز اهمیت است.

وی تصریح کرد: سه نکته مهم برای ایجاد تحول مد نظر است: اولین مورد اصلاح رفتارها و عملکردها می باشد تا به این باور برسیم که نیاز است در رفتارها تجدید نظر کنیم، دومین نکته حرکت به سمت رفتار مطلوب و پیاده سازی برنامه ها است و سومین نکته مهم تثبیت رفتار جدید است.

شیخ حسینی تصریح نمود: چند نقطه حساس اهرمی از جمله شناسایی، مهارت مدیریتی، تیم سازی، و طراحی و اجرای استراتژی و ساختار حایز اهمیت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا