کد خبر: 22010021872
بانک و بیمهروزنامه

اعلام سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۰ بانک توسعه صادرات

دراولین اتاق فکر بانک توسعه صادرات، سیاست‌های اعتباری این بانک در سال جدید با حضور مدیرعامل، معاون اعتبارات، روسای شعب، مدیران ارشد و مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، حبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی بانک دراین نشست مجازی سیاست‌های اعتباری بانک را برای سال جاری برشمرد و گفت: این سیاست‌ها در ۱۵ بند تدوین شده و در اختیارمدیران بانک قرار گرفته است.

احمدی گفت: بانک توسعه صادرات، تامین مالی کوتاه مدت و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ریالی با استفاده از منابع داخلی و بازار سرمایه با در نظر گرفتن محدودیت جذب منابع خارجی را در اولویت سیاستگذاری‌های خود در سال جدید قرار داده است.

او افزود: تامین مالی در بخش خدمات فنی و مهندسی با در نظر گرفتن مقیاس پروژه از طریق تجهیز کارگاه، از محل منابع صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی و منابع بانک انجام خواهد شد.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات، ضمن تاکید بر تداوم تامین مالی تسهیلات سندیکایی مصوب قبلی به طرح‌های بزرگ با مشارکت سایر بانک‌ها در ۱۴۰۰، گفت: بانک توسعه صادرات بر افزایش تامین مالی ریالی طرح‌های کوچک و متوسط با رویکرد اشتغالزایی و تولید محصولات صادراتی تاکید دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا