کد خبر: 23030032043
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

افتتاح اولین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین

اولین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین، با هدف ارائه خدمات مناسب به مشتریان و شبکه فروش در راستای توسعه بازار و استراتژی‌های جدید شرکت، مصادف با نوزدهمین سال‌روز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین در اردیبهشت ۱۴۰۰افتتاح گردید.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کارآفرین، میثم سیف، مدیر شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی این شرکت در خصوص اهداف افتتاح این شعبه گفت: در شعبه تخصصی مرکز، تمامی فعالیت‌های مربوط به بیمه‌های عمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و با استقرار سیستم‌های کنترلی لازم از تداوم کیفی خدمات اطمینان حاصل می‌گردد. زیرا تداوم و استمرار امور و حفظ کیفیت خدمات در بازه‌های بلندمدت زمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او در ادامه افزود: اطمینان دارم با تکیه بر تخصص و تجربه همکاران شعبه تخصصی مرکز و حمایت‌های مدیران ارشد سازمان، می‌توانیم خدماتی منحصر به فرد و نمونه در سطح کشورمان به هموطنان عزیز، بیمه‌گزاران و شبکه فرو ش محترم ارائه کنیم تا بتوانیم ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی را افزایش دهیم.

بنا بر این گزارش، سیف گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی طلایی برای شرکت‌های بیمه‌ای است تا از روش‌های سنتی و قدیمی موجود به روش‌های مدرن جهش یابند. در حال حاضر بیمه‌گزاران برای خرید بیمه‌نامه به شیوه سنتی در اوضاع بحرانی شیوع ویروس کرونا با سختی‌های بسیاری رو به رو هستند، صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها بدون مراجعه متقاضیان، می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد. باشگاه مشتریان بیمه ‌کارآفرین با توجه به امکانات گسترده‌ای که دارد می‌تواند علاوه بر امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها، بسته‌های تشویقی نیز به بیمه‌گزاران اعطا کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا