کد خبر: 28080056161
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افتتاح سومین مدرسۀ بانک پاسارگاد در گلستان

آیین افتتاح مدرسۀ شش‌کلاسۀ امیرکبیر در روستای «قرنجیک» استان گلستان با حضور مدیرعامل و مدیران بانک پاسارگاد، فرماندار آق‌قلا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ادارۀ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد آیین بهره‌برداری مدرسۀ امیرکبیر روستای قرنجیک پس از مراسم افتتاح دو مدرسۀ دیگر در روستاهای پیرآغاچ و صحنه در شهرستان آق‌قلا در روز ۲۶آبان۱۴۰۰با حضور مدیران بانک پاسارگاد و مسئولان محلی صورت پذیرفت.

این مدرسه با شش کلاس درس، فضای آموزشی ۷۴۵مترمربعی را در اختیار ۱۱۸نفر از دانش‌آموزان این روستای آسیب‌دیده از سیل قرار داده و محیط ایمن و استانداردی را برای تحصیل فرزندان این روستا و مناطق مجاور فراهم آورده است.

طی مراسم افتتاح این مدرسه، ضمن برگزاری مراسم آئینی ذکر خنجر به یمن آغاز به کار این مدرسه و خوش‌آمدگویی به میهمانان، مدیرعامل بانک پاسارگاد، فرماندار شهرستان آق‌قلا، مدیرکل ادارۀ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای حضار به سخنرانی پرداختند و در پایان ضمن افتتاح رسمی مدرسه، از کلاس‌ها و محیط مدرسه بازدید به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا