کد خبر: 13060199712
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

افتتاح نوزدهمین مدرسه شهدای بانک مسکن در «روستای استرود» زنجان

همزمان با هفته دولت و با حضور عضو هیات مدیره بانک مسکن و جمعی از مسوولان استان زنجان و شهرستان قیدار، مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه رود زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن؛ در این مراسم که با حضور استاندار و فرماندار زنجان، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، امام جمعه قیدار، نماینده شهرستان قیدار در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران اداره کل آموزش و پرورش و اداره تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس زنجان، مدیر شعب استان و جمعی از دانش آموزان و اهالی روستای استرود برگزار شد، محسن افشارچی استاندار زنجان از احساس تعهد اولیای بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی ابراز خرسندی کرد.

استاندار زنجان در ادامه از مدیر عامل، مدیران و کارکنان خدوم بانک مسکن به دلیل تمام خدمات و فعالیت های اجتماعی به ویژه حمایت از اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن که در راستای رفع یکی از دغدغه های مهم مردم یعنی مسکن است، تقدیر کرد.

فاضلیان در این مراسم، با اشاره به حمایت و خدمات انسان‌دوستانه بانک گفت : بانک مسکن از سال ۱۳۸۷ در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و حمایت از هموطنان عزیز و محروم مناطق، تاکنون در ساخت تعداد ۲۸ مدرسه در سطح کشور مشارکت داشته که هم اکنون نیز شاهد افتتاح نوزدهمین آموزشگاه مشارکتی بانک مسکن هستیم.

عضو هیات مدیره بانک افزود: از سایر اقدامات بانک مسکن در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی، اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین کمک به احداث بیمارستان و درمانگاه و مجموعه ورزشی و آموزشی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا