کد خبر: 23110069286
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افتتاح کارخانه آب آشامیدنی در شازند با حمایت بانک توسعه تعاون

کارخانه آب آشامیدنی آکارسو با تسهیلات ۵۰میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور استاندار مرکزی و امام جمعه شازند افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، کارخانه آب آشامیدنی آکارسو همزمان با دهه فجر و با حضور مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، امام جمعه شهرستان شازند و وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با تسهیلات ۵۰میلیاردی ریال بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی در این مراسم با بیان عملکرد مطلوب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات، مخصوصا تسهیلات تکلیفی گفت: امروز شاهد به بار نشستن تلاش‌های دولت و بخش خصوصی در ایجاد اشتغال هستیم.

او افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی با پرداخت تسهیلات و روان‌سازی فرآیند آن گام مهمی در ایجاد اشتغال در استان برداشته است.

مخلص‌الائمه گفت: اشتغال‌زایی واحدهای تولیدی علاج رفع مشکلات اقتصادی کشور است. او ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی سنگر دفاعی اقتصادی کشور بوده و کارگران و کارآفرینان مجاهدان این حوزه هستند.

استاندار مرکزی گفت: گره گشایی از مشکلات اشتغال جز با تولید پایدار حاصل نمی‌شود. او ادامه داد: انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات پربرکت خود به مراتب قدرتمندتر و مقتدرتر از گذشته است.

استاندار مرکزی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و امنیتی به برکت انقلاب اسلامی گستره وسیعی را شکل داده که شایسته قدردانی است.

کارخانه آب آشامیدنی آکارسو در زمینی به مساحت ۶هزار و ۲۴۱متر مربع و زیربنای ۲هزار و ۴۰۰متر مربع زیربنای سوله و هزار و ۲۶۰متر زیربنای انبار، ۹۰۰متر مربع سالن تولید و اعتباری بالغ بر۵۰میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸به بهره‌برداری رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا