کد خبر: 26040038034
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

افتتاح ۳۰۰ صندوق امانات در بانک صنعت و معدن کرمان

۳۰۰صندوق امانات بانک صنعت و معدن استان کرمان به صورت الکترونیکی، با امنیت بالا روز چهارشنبه ۲۳تیر با حضور مسئولان امنیتی و بانکی استان افتتاح و آماده بهره‌برداری برای شهروندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری در آیین افتتاح ۳۰۰صندوق امانات مدیریت امور شعب بانک صنعت و معدن استان کرمان گفت: امنیت از ضروریات زندگی بشر محسوب می‌شود لذا اشخاص حقیقی و حقوقی وظیفه تولید امنیت مشترک را دارند که همه از آن نفع ببرند.

او اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه تولید امنیت را دارد اما این دستگاه‌های اجرایی مختلف هستند که باید وظیفه مشخص خود را در این بخش انجام دهند، بانک‌ها نیز در رابطه با سرمایه‌های مردم وظیفه‌هایی دارند که قانون آن را مشخص کرده و یکی از این موضوعات حفظ سرمایه‌های ارزشمند مردم است.

ناظری تصریح کرد: منازل مسکونی شخصی مکانی مناسب برای این سرمایه‌ها نیست زیرا امنیت آن مورد تعرض قرار می‌گیرد لذا بانک‌ها از سال‌های گذشته وظیفه داشتند که صندوق امانت را در شعبه‌های مشخصی ایجاد کنند که مردم بتوانند اشیای قیمتی خود را نگهداری و در صورت نیاز بازپس بگیرند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا