کد خبر: 25040191591
اقتصادبورس

افت ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه بیست‌ و پنجم تیرماه) افتی ۱۰ هزار و یک واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۹ واحدی قرار گرفت.

به گزارش اگزیم‌نیوز، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۱۰هزار و یک واحد (معادل ۰.۶۷ درصد) افزایش به یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۹ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم کاهشی ۲ هزار و ۴۰۴ واحدی داشت و ۳۵۵ هزار و ۸۳۴ واحد شد. شاخص کل هم وزن نیز با یک هزار و ۴۳۵ واحد اصلاح، در سطح ۴۰۵ هزار و ۵۷۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم ۸۷۱ واحد کاهش داشت و ۲۴۶ هزار و ۶۱ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۳ هزار و ۱۶۲ واحد ریزش، شاخص بازار اول با ۸ هزار و ۱۴ واحد کاهش و شاخص بازار دوم هم با ۱۸ هزار و ۴۵ واحد سقوط به ترتیب به یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۵۸ واحد، یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۶۰۲ واحد و ۲ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۳۰ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز افتی ۵۵ واحدی داشت و در سطح ۱۹ هزار و ۷۵۱ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳هزار و ۷۰ میلیارد تومان در ۳۲۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین در فرابورس هم ۲ میلیارد و ۷۰۵ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در ۱۹۸ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۱ هزار  میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در ریزش ۱۰ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فولاد، فارس، فملی، کچاد، تاپیکو، میدکو و پارس بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شپنا، خودرو، شندبر، شستا، خساپا، خگستر و فملی بودند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا