کد خبر: 29030187376
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش سرمایه بیمه تعاون بیانگر اعتماد سهامدارن به آینده مطلوب شرکت است

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون، افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران را حاصل اعتماد این افراد به روند فعالیت شرکت و نیز آینده آن دانست.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون، محمدصالح چیت‌گران، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون با توجه به تأیید افزایش سرمایه صورت گرفته شرکت اعلام کرد: افزایش سرمایه حالت های مختلفی داشته که یکی از آنها افزایش از طریق آورده های نقدی است که سبب وارد شدن پول نقد در شریان های اجرایی شرکت می شود و با توجه به آن می شود سرمایه گذاری هایی صورت پذیرد.

او تأکید کرد: یکی از دلایلی که مدیران غالباً ریسک های سرمایه گذاری در حوزه های خاص را نمی پذیرند، مواردی چون کوتاه بودن دوره مدیریتی و نیز عدم تمایل سرمایه گذاران و سهامداران در حوزه سرمایه گذاری های نوین همچون استارت آپ ها و نیز محدودیت های موجود در آیین نامه ۹۷ است.

بر این اساس مدیر نیز ترجیح می دهد تا سرمایه گذاری های محدودتری انجام دهد.

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم تا با افزایش سرمایه گذاری از محل آورده های نقدی سهامداران هم پول نقد را به شریان های اصلی شرکت وارد کرده و هم زمینه قبولی اتکایی را فراهم کنیم که خود عامل اثرگذاری است که به ویژه در بخش اموال می تواند یاریگر شرکت باشد.

او همچنین توضیح داد: در طرح توجیهی افزایش سرمایه مطرح شده بود که گسترش املاک در دستور کار قرار گرفته و با توجه به بزرگ تر شدن ساختار شرکت نیاز بود تا خرید ملکی برای گسترش فضای اداری تهیه شده و هم اکنون نیز این پروژه در حال تکمیل است.

چیت‌گران تأکید کرد: بحث سرمایه گذاری از دیگر موارد اشاره شده در این طرح بود که با استفاده از آن می توانم مسیری را پویاتر پیود.

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون همچنین تشریح کرد: رتبه اعتباری شرکت نیز در پی این افزایش سرمایه ارتقاء پیدا کرده و سبب خواهد شد تا با استفاده از آن بتوان به حوزه های بزرگ تری ورود کرده و در نتیجه شهرت و برند شرکت را نیز برجسته تر ساخت.

او در ادامه اذعان داشت: وقتی که سهامداران در فرایند افزایش سرمایه شرکت حضور پیداکردند و قبول کردند که آورده نقدی شان را برای این کار در اختیار بگذارند بیانگر آن است که به وضعیت و فعالیت شرکت اعتماد داشته و به آینده آن نیز امیدوار است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا