کد خبر: 160203158344
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است

همایش بررسی عملکرد اداره امورشعب استان کرمان و تبیین اهداف سال جدید با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امورشعب ،رفیعا مشاور مدیرعامل، حسین قاسمی معاون برنامه ریزی و تحول سازمانی، صالحی رئیس بازرسی و سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی برگزار شد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عضوهیات عامل ومعاون امورشعب بانک ملی ایران با اشاره به موفقیت ارزنده بانک ملی ایران در کسب رتبه نخست سهم بازار در سال ۱۴۰۲ ، این دستاورد بزرگ را ثمره مدیریت علمی و استفاده صحیح از پشتوانه قدمت و اعتبار این موسسه عظیم اقتصادی درجهت جذب منابع پایدار دانسته و تصریح کرد همانگونه که در زمان دفاع مقدس حفط فتوحات برای فرماندهان و رزمندگان مقدمه دستیابی به توفیقات بیشتر واقع می شد، حفظ و اعتلای این دستاورد اررزشمند نیز به اندازه کسب آن مهم بوده و مستلزم تلاش دو چندان و جهادگونه همه همکاران و تمام واحدهاست.

وی افزود: اگرچه دستیابی به اهداف عملیاتی مبنای ارزیابی فعالیت هر واحد محسوب می شود ولیکن هدف غایی و نهایی صنعت بانکداری افزایش سهم بازار است لذا ادارات امورشعب باید با تحلیل دقیق بازار و بررسی عملکرد رقبا اهداف را بومی سازی کرده و در صورت لزوم به نحوی ارتقا دهند که خروجی و نتیجه آن افزایش سهم بازار و کسب رتبه نخست در شبکه بانکی استان باشد.

در ادامه این مراسم مونسان ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان اداره امورشعب استان کرمان در سال ۱۴۰۲ ابراز امیدواری کرد که این استان بتواند در سال جاری از طریق به فعلیت رساندن تمام ظرفیت های بالقوه و استفاده بهینه از توانمندی منابع انسانی باانگیزه و مطلع با ورود به بازارهای جدید به عالیترین جایگاه در کشور و شبکه بانکی این استان دست یابد.

آبسواران رئیس اداره امورشعب استان نیز در ادامه ضمن بیان خلاصه ای از عملکرد سال گذشته این اداره ،اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ با همت و تلاش همه جانبه کارکنان؛ سال جهش عملکرد بانک ملی استان کرمان در منطقه، کشور و همچنین شبکه بانکی خواهد بود.

در خاتمه این مراسم نیز از ۱۵ شعبه برتر در بخش کارنامه عملکرد و تعدادی از بانکداران نمونه با اهدا لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا