کد خبر: 09020180248
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

افزایش فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی بر افزایش سطح فعالیت ارزی بانک همگام با سایر عملیات بانکی تاکید ورزید.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی در هفتمین جلسه هم‌اندیشی مسائل ارزی بانک اظهار داشت: این بانک با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از کارآفرینان و تعاونگران مشغول به فعالیت است و تامین نیاز ارزی مشتریان و تعاونگران از جمله خدمات بانک به شمار می‌رود.

وی افزود: بانک توسعه تعاون اهداف و برنامه‌های مشخصی را در زمینه اعطای تسهیلات، تجهیز منابع، خدمات اعتباری، صدور ضمانت‌نامه و خدمات بانکی در دوره‌های زمانی مختلف دنبال می‌کند و توسعه فعالیت ارزی نیز از مهمترین رئوس برنامه‌های بانک است.

شریفی خاطر نشان کرد: همکاران تخصصی واحدهای ارزی در صورت کسب تجارب موفق در این جایگاه‌ها این امکان را می‌یابند تا با طی مسیر پیشرفت شغلی به جایگاه‌های بالاتر بانکداری نائل شوند و با بهره‌مندی از تخصص همزمان در ریال و ارز، از سرمایه‌های بانک محسوب خواهند شد.

معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون گفت: همزمان با ترسیم مسیر پیشرفت همکاران ارزی، موضوع انتقال تجارب و جانشین‌پروری نیز حائز اهمیت است تا امکان حضور همکاران جدید در جایگاه ارزی و نیز توسعه فعالیت ارزی به لحاظ کمی و کیفی فراهم آید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا