کد خبر: 23120074539
بازارها و خدمات مالیجهان

افزایش قیمت دوج کوین پس از مصاحبه‌ ایلان ماسک

پس از اینکه مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، تایید کرد که وی دارایی رمز ارز خود را نخواهد فروخت، قیمت دوج کوین بیش از ۹ درصد افزایش یافت. در حال حاضر، این میم کوین در سطح قیمت ۰.۱۱۴ دلار معامله می‌شود.

به گزارش زوم ارز، جدای از این رمز ارز، ثروتمندترین فرد جهان، بیت کوین و اتریوم نیز نگهداری می‌کند.

در ابتدا، ماسک از سبد دارایی رمز ارز خود در ماه جولای، در یک کنفرانس آنلاین، رونمایی کرد. طی این رویداد، ماسک توضیح داد که وی تمایلی به بالا بردن قیمت بیت کوین و فروش دارایی بیت کوین خود ندارد، ضمن اینکه ادعا کرد وی خواستار موفقیت پرچمدار ارزهای دیجیتال است.

در ماه اکتبر، این کارآفرین مشهور فاش کرد که وی سه رمز ارز را از سر کنجکاوی خریداری کرده است، در حالی که به دنبال کنندگان خود تاکید کرد که در رمز ارز سرمایه گذاری نکنند.

همچنین در آن زمان، ماسک نگهداری شیبا اینو را انکار کرد. این سخن وی باعث شد که این میم کوین افت قیمتی موقت را تجربه کند.

در حالی که حجم دارایی رمز ارز ماسک، نامشخص باقی مانده است، در ابتدای فوریه تسلا گزارش کرد که بیش از ۲ میلیارد دلار معادل بیت کوین دارا است. در روزهای ابتدایی ۲۰۲۱، بزرگترین تولیدکننده‌ی خودروی برقی در جهان ۱.۵ میلیارد دلار معادل بزرگترین ارز دیجیتال بازار خریداری کرد.

ماسک، مدیرعامل مایکرواستراتژی را نیز به گونه‌ای مورد انتقاد قرار داد. این فرد پیش‌بینی کرده بود که ارزهای ضعیف‌تر نابود خواهند شد، و حرکت سرمایه گذارها از ارزهای دیگر به سوی بیت کوین شدت پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل تسلا به شوخی گفت که پاسخ یک سرمایه گذار Permabull (سرمایه گذاری که دائما انتظار دارد قیمت سهام و دارایی افزایش یابد) خیلی غیرقابل پیش‌بینی نبود.

خود این فرد ثروتمند به دنبال کنندگان خود پیشنهاد کرد که دارایی و سهام فیزیکی در کمپانی‌هایی که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند، خریداری کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا