کد خبر: 18120073599
اخبار شرکت ها

افزایش مزیت‌های رقابتی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از طریق هم‌افزایی

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: هم‌افزایی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن می‌تواند مزیت‌های رقابتی این شرکت‌ها را افزایش دهد.

به گزارش ایراسین، نشست تعاملی مدیران عامل و معاونین شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با رویکرد عملیاتی درجهت افزایش همکاری در حوزه های مختلف تولید، تامین مواد اولیه، سرمایه گذاری و … سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در ذوب آهن برگزار شد.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در این نشست گفت: یکی از آسیب‌هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم، عدم اتحاد، انسجام و هماهنگی لازم جهت هم‌افزایی است که برای مقابله با دشمنان باید تمام توان خود را بسیج کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: با توجه به این که به تدریج و در آینده نزدیک، شاهد رقابت سخت‌تر و نزدیک‌تری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهیم بود، هم‌افزایی صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب‌آهن می‌تواند مزیت‌های رقابتی این شرکت‌ها را افزایش دهد.

همکاری و تعامل ذوب آهن و فولاد مبارکه یک ضرورت است

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل ذوب‌آهن با فولاد مبارکه برای این دو شرکت که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند به یک ضرورت تبدیل شده است و این سازمان‌ها نباید فرصت افزایش همکاری در سطوح مختلف را از دست بدهند .

وی افزود: رویکرد ذوب‌آهن اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است و در این راستا آمادگی کامل داریم تا در حوزه‌های مختلف با شرکت فولاد مبارکه همکاری کنیم.

رخصتی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که دستورالعمل اقتصادی کشور نیز هست، ضرورت تغییر نگرش را می‌طلبد و بر این مبنا نباید اجازه دهیم که ظرفیت‌های خالی تولید معطل بماند. لذا همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

در این جلسه مقرر شد مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی ، مالی و نیروی انسانی در کمیته‌های فنی تخصصی با هدف بهره وری بیشتر مدیریتی هر دو شرکت پیگیری شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا