کد خبر: 24090061061
اخبار شرکت ها

افزایش پله‌ای زیان خالص “میدکو”

زیان خالص شرکت “میدکو” تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ‌بر ۵۳۱ میلیارد ریال ارائه‌شده که ۹۵ درصد افزایش زیان را به همراه داشته است.

به گزارش عصر اقتصاد، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ (حسابرسی شده) مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۱۲ میلیارد ریال ارائه کرده، زیان عملیاتی شرکت “میدکو” طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۵۱ درصدی از مبلغ ۲۸۶ میلیارد ریال به مبلغی بالغ‌بر ۴۳۲ میلیارد ریال طی این دوره رسیده است.

هزینه‌های مالی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در پایان شهریورماه نزدیک به ۱۰۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

زیان خالص این شرکت تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ‌بر ۵۳۱ میلیارد ریال ارائه‌شده که ۹۵ درصد افزایش زیان را به همراه داشته و این در صورتی است که میدکو در دوره مشابه سال گذشته با زیان خالص ۲۷۱ میلیارد ریالی مواجه بوده، همچنین زیان خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۱۲ ریال گزارش‌شده است.

صورت‌ وضعیت مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت “میدکو” در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۷۲،۵۹۱ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۴ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری بلندمدت» با ۶۳،۹۸۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۳۶ درصد رشد را به همراه داشته و پس‌ازآن نیز «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۴،۸۹۱ میلیارد ریال در بخش دارایی‌های جاری قرارگرفته که افزایش ۲ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته به همراه داشته است.

طی این دوره ۶ میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ میزان سرمایه “میدکو” مبلغی بالغ‌بر ۴۵،۲۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده میدکو در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ با کاهش ۸۶ درصدی به ۲،۴۷۲ میلیارد ریال تنزل پیداکرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا