کد خبر: 190602137580
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

افزایش ۲۵ درصدی قیمت مواد شوینده تا اتمام موجودی انبارها غیرقانونی است

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده با تأکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در محصولات شوینده اعمال نشده است، افزود: تنها مصوبه افزایش قیمت در سال جاری مربوط به خردادماه است که اعمال آن تا اتمام موجودی انبارها غیرقانونی است.

به گزارش تسنیم، بررسی بازار مواد شوینده حکایت از افزایش قیمت این محصولات در سطح بازار را دارد که جمشید فروزش دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده در این خصوص با تأکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در محصولات شوینده اعمال نشده است، افزود: تنها مصوبه افزایش قیمت در سال جاری مربوط به خردادماه است که براساس آن قیمت محصولات تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر کارخانجات محصولات موجود در انبار را با قیمت گذشته راهی بازار می کردند، گفت: با اتمام موجودی انبارها از مردادماه محصولات با اعمال قیمت های جدید راهی بازار شده است که همین امر باعث شده مردم این برداشت را داشته باشند که قیمت شوینده ها مجدد گران شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده تصریح کرد: البته بیان این نکته ضرروی است که در همین چند ماه قیمت مواد اولیه شوینده با افزایش قابل توجهی روبه رو شده و کارخانجات با مشکلات متعدد نسبت به عرضه محصولات به بازار اقدام میکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با افزایش قیمت مواد اولیه درخواست مجددی بر افزایش قیمت ها به سازمان حمایت ارسال نکرده اید، افزود: فعلا در حال مذاکره برای بررسی قیمت محصولات شوینده هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا