کد خبر: 150901111850
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

افزایش ۲۰ میلیونی پژو ۲۰۷ دنده ای در یک روز +جدول قیمت

رصد بازار خودرو از بازگشت رکوردشکنی قیمت‌ها حکایت دارد. این رشد در حالی ثبت شده که سایر بازارهای سرمایه از جمله دلار و سکه نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی ها امروز پرترطرفدارهای ایران خودرو رشد ۲ تا ۲۰ میلیونی را ثبت کردند و تنها «هایما S7 پلاس» بدون تغییر راهی بازار شد.

تغییر قیمت خودرو در بازار امروز فعالان بازار خودرو را هم متعجب کرده، بطوریکه فعالان این بازار با اشاره به اینکه خرید و فروش خودروهای صفر در پایین سطح صورت می گیرد و بازار در رکود بسر می برد، افزایش قیمت خودرو را بدون دلیل می دانند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۷ دنده ای» رکورد رشد قیمت در یک روز را زد و افزایشی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد.

براساس ارزیابی بازار «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم امروز رشدی ۱۱ میلیونی در بازار داشت تا به این طریق از قافله رکوردشکن ها در یک روز جا نماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز در بازار با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۳۸۵ میلیون تومانی شد، اما «هایما S7پلاس» هم امروز بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومانی شد.

در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» هم رشدی سه میلیونی داشت و ۵۱۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز رشد یک تا ۱۱ میلیونی قیمت داشتند.

براساس ارزیابی بازار «دنامعمولی» در بازار ۴۴۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی را تجربه کرد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم  ۶۰۸ میلیون تومانی شد و در یک روز رکورد ۱۱ میلیونی افزایش قیمت را ثبت کرد.

اما «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» امروز رکورددار رشد قیمت در بازار بود و با افزایشی ۲۰ میلیونی در بازار ۴۷۰ میلیون تومان شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا