کد خبر: 04030184045
اخبار شرکت ها

افزایش ۳۱ درصدی رضایت مشتریان از کیفیت رنگ شرکت کرمان موتور

با جایگزینی رنگ مشکی میکا از دی ماه سال گذشته در خطوط تولید اتفاق افتاد.

شرکت کرمان موتور از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۰ به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و افزودن بر زیبایی رنگ و جذابیت پوشش بدنه محصولات خود، تغییراتی در سالن رنگ کارخانه ایجاد و در راستای این تغییرات، رنگ مشکی میکا جایگزین رنگ مشکی متالیک گردید.

مدیر واحد ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور با اشاره به رشد ۴۰ درصدی فروش و تحویل خودرو در سال ۱۴۰۰ افزود باوجود افزایش سهم بازار شرکت در سال ۱۴۰۰ روند مراجعات به واحد امورمشتریان روند کاهشی داشته است و با پاره ای تمهیدات در خطوط تولید، همانند جایگزینی رنگ مشکی میکا به جای متالیک اکنون شاهد رشد قابل توجه رضایت مشتریان از محصولات خود هستیم.

امین حکمت شعار در خصوص جزئیات تغییر رنگ اضافه نمود: میکا نوعی سنگ معدنی رسوبی  چند لایه است که با جایگزینی آن به جای پودر آلومنیوم در ترکیب رنگ تاپ کت خودروهای مشکی رنگ کرمان موتور، این ترکیب معدنی ارزشمند همانند صدف عمل کرده و  نور تابیده شده را تجزیه و طیف نوری منفک شده ای از خود منتشر می کند.

به همین دلیل رنگ خودرو شفاف تر و از هر سو سایه رنگ متفاوت خواهد بود. رنگ های میکا که به صدفی مشهور هستند، چشم نواز و با کیفیت بصری و دوام بالاتر از رنگ های متالیک عرضه می گردند و به طور سنتی در بازار خودرو ایران این تلقی وجود دارد که تنها خودروهای وارداتی با پوشش صدفی عرضه می شوند.

وی افزود بررسی نظرسنجی ماه های اخیر که توسط شرکت های بیرونی انجام شده است، حاکی از افزایش ۳۱ درصدی رضایت مشتریان از نوع، شفافیت و کیفیت رنگ محصولات شرکت کرمان موتور است.

در همین راستا با تصمیم مدیریت ارشد شرکت کرمان موتور مقرر گردید که در خط رنگ جدید، استفاده از پوشش صدفی برای کلیه محصولات و کلیه رنگ ها پیش بینی گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا