کد خبر: 22129918868
بانک و بیمهروزنامه

افزایش ۶۸ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

در مقایسه با سال گذشته؛تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی طی سال جاری، ۶۸درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، مدیر شعب آذربایجان شرقی گفت: طی ۱۰ماهه اول سال جهش تولید، بانک توسعه تعاون بیش از ۴هزار و ۶۳میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که افزایش ۶۸درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل با وجود محدودیت‌ها و اوضاع کرونایی، مؤید رشد و ارتقای سطح فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در استان است.

ناصر اسدی افزود: تسهیلات پرداختی استان در سال جهش تولید تا پایان دی۱۲هزار و ۳۰۳فقره پرونده به مبلغ ۴هزار و ۶۳میلیارد ریال بوده که در بخش کشاورزی ۳۸۵میلیارد ریال طی ۷۸۲فقره پرونده و در بخش صنعت و معدن ۲هزار و ۱۱۷میلیارد ریال طی ۲هزار و ۳۹۶فقره پرونده و در بخش مسکن و خدمات بازرگانی ۱هزار و ۵۶۱میلیارد ریال در قالب ۹هزار و ۱۲۵فقره پرونده پرداخت شده است.

او ادامه داد: تا پایان دی امسال، مبلغ ۵۰۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج طی ۸۸۸فقره پرونده تسهیلاتی به زوج‌های جوان استان پرداخت شده است.

اسدی گفت: تسهیلات پرداختی از محل بند الف تبصره ۱۸و ماده ۵۲طی سال‌های ۱۳۹۸و ۱۳۹۹اجرایی شد که ۸۸۵میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال از این محل به متقاضیان تسهیلات پرداخت گردیده است.

به گفته مدیر شعب آذربایجان شرقی از نظر جذب منابع سپرده‌ای تا به امروز، بانک توسعه تعاون امسال افزایش ۶۶درصدی نسبت به ۱۰سال اول فعالیت خود را در استان تجربه کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا