کد خبر: 260602138069
جامعه و فرهنگگردشگری

اقامت لوکس با قیمتی مناسب در هتل‌های دبی

دبی، مدرن‌ترین شهر خاورمیانه است و با داشتن برج‌های سر به فلک کشیده و مراکز خرید لوکس همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به ایران مقصد بسیاری از ایرانیان برای مسافرت‌های تفریحی و یا بیزینس است.

بلیط هواپیمای دبی جزو بلیط‌های پرفروش خارجی در کشور ما محسوب می‌شود. به همین دلیل تقاضای زیادی برای رزرو و اقامت در هتل‌های دبی میان گردشگران ایرانی وجود دارد.

اقامت راحت و ارزان در هتل‌های دبی

اگر برای خرید و گردش در یکی از مراکز، مال امارات، سیتی سنتر دیره، دبی مال و… به دبی سفر می‌کنید و یا می‌خواهید جاذبه‌های دیدنی دبی مانند، برج خلیفه، پیست اسکی، پارک آبی آتلانتیس و… را تماشا کنید می‌توانید بهترین هتل در مرکز شهر و یا سایر مناطق را رزرو کنید.

وجود یک مرجع معتبر برای دسترسی آسان و رزرو هتل‌های خوب و قیمت مناسب کار شما را بسیار راحت می‌کند. زیرا می‌توانید در شهرهای مختلف دبی مانند مارینا، داوان، جمیرا و… هتل ارزان با امکانات مناسب و آسان‌ترین شرایط پرداخت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو کنید.

هزینه اقامت هتل در دبی.
هزینه اقامت هتل در دبی.

رزرو آنلاین هتل با مناسب‌ترین قیمت در دبی

شما می‌توانید با توجه به بودجه و هدفی که از سفر خود به دبی دارید یکی از هتل‌های مرکز شهر، هتل‌های ساحلی و یا هتل‌های سایر مناطق را به صورت آنلاین و بدون نیاز به کردیت کارت رزرو کنید.

بوکینگ سایت و مرجعی معتبر برای رزرو آنلاین هتل در دبی است. شما می‌توانید با طی‌کردن مراحلی ساده به صورت آنلاین، اقامت لوکس با قیمتی مناسب در هتل‌های دبی داشته باشید. یکی از قابلیت‌ها و مزایای این سایت عدم نیاز به کردیت کارت یا حساب خارجی است.

بهترین فصل و زمان رزرو هتل در دبی

همانطور که میدانید دبی دارای آب و هوای گرمسیر بیابانی است و تابستان‌های بسیار گرمی دارد. به همین دلیل بهترین فصل برای سفر به این کشور پاییز و زمستان می‌باشد. می‌توانید اواخر پاییز تا اوایل بهار را برای مسافرت به این کشور انتخاب کنید.

 برخی از افراد علاقه دارند تا در فصل و تایم‌های خلوت به دبی سفر کنند بهترین انتخاب برای آنها، فصل تابستان است. بعد از ثبت بلیط نوبت به رزرو هتل می‌رسد برای داشتن اقامتی لوکس با بهترین هزینه باید هتل مناسبی انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در هتل‌های دبی در فصل تابستان ارزانتر از سایر فصل‌ها است. در ادامه توضیحات بیشتری درباره عوامل موثر بر قیمت هتل در دبی عنوان می‌کنیم.

بهترین مرجع رزرو هتل در دبی.
بهترین مرجع رزرو هتل در دبی.

عوامل موثر بر قیمت هتل‌های دبی

به طور کلی قیمت هتل در دبی به شرایط و موارد مختلفی مانند:

  • تعداد ستاره
  • سیستم حمل و نقل
  • درجه هتل
  • جاذبه‌های گردشگری
  • مراکز خرید

 و به موارد دیگری بستگی دارد.

برای رزرو هتل ارزان با امکانات مناسب می‌توانید وارد سایت بوکینگ شوید و لیست هتل‌ها را به همراه امکانات و قیمتی که دارند مشاهده کنید. در ادامه توضیحات بیشتری درباره عوامل موثر بر قیمت هتل‌های دبی عنوان می‌کنیم.

تعداد ستاره هتل

یکی از عوامل مهم در قیمت هتل‌های دبی درجه و تعداد ستاره‌های آن است. همیشه گرانترین هتل‌های دبی بیشتر از پنج ستاره دارند و به طبع امکانات و خدمات بیشتری را به مسافران ارائه می‌دهند. برای رزرو هتل با قیمتی مناسب و امکاناتی خوب باید لیست هتل‌های یک تا سه ستاره را بررسی کنید.

امتیاز هتل

هتل‌های دبی امتیاز و رتبه بندی‌های مختلفی دارند. عموما هتل‌هایی با امتیاز پایین‌تر از ۷ جزو هتل‌های ارزان و قیمت مناسب و هتل‌هایی با امتیاز بالای ۹ هتل‌های گران دبی می‌باشند. هتل‌هایی که سه ستاره دارند اما امتیاز آنها پایین است با هتل‌هایی که دو ستاره با امتیاز بالا دارند در یک سطح قرار دارند و هزینه آنها به یک اندازه است.

موقعیت مکانی هتل

قیمت هتل در شهرها و مناطق مختلف متفاوت است. هتل‌های منطقه مارینا و Garhoud قیمت کمتری نسبت به هتل‌های مرکز شهر یا کنار سواحل دارند. این هتل‌ها دسترسی آسانتری به سرویس‌های حمل و نقل و مراکز تفریحی دارند.

بهترین زمان سفر به دبی
بهترین زمان سفر به دبی

زمان و فصل رزرو هتل

هزینه رزرو هتل در دبی بسته به فصل و روزهای هفته متفاوت می‌باشد. عموما فصل‌های پاییز و زمستان که بهترین زمان برای مسافرت به این کشور هستند هزینه هتل‌ها بیشتر از فصل تابستان می‌باشد. همینطور قیمت هتل‌های دبی در روز دوشنبه بسیار ارزان‌تر از روز چهارشنبه است.

به صورت کلی قیمت هتل در دبی از ۴۴ تا ۵۰۰ هزار دلار است و این هزینه بسته به خدمات و امکانات هتل‌ها متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به شرایط و میزان بودجه‌ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌اید یکی از هتل‌های دبی را به صورت آنلاین از سایت بوکینگ رزرو کنید. در ادامه درباره مزایای رزرو آنلاین هتل در دبی از سایت بوکینگ بیشتر صحبت می‌کنیم.

رزرو هتل از بوکینگ چه مزایایی دارد؟

امکان رزرو هتل با شرایط و خدمات دلخواه: شما می‌توانید زمان رزرو هتل در دبی، دیگر خدمات رفاهی مانند، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و… را هم خریداری کنید. انتخاب خدمات مختلف هزینه بیشتری را شامل می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید.

مشاهده اسامی هتل‌ها و قیمت آنها: در سایت بوکینگ شما اطلاعات کاملی از هتل‌های دبی به همراه امکانات و قیمتی که دارند را مشاهده می‌کنید. تصاویر هتل‌هایی که در مناطق مختلف دبی قرار دارند در این سایت موجود است.

رزرو هتل‌هایی با بهترین قیمت: این مجموعه به دلیل تجربه و سابقه درخشانی که دارد بهترین هتل‌ها را به مشتریان خود معرفی می‌کند. با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید اقامتی لوکس با بهترین قیمت را در هتل‌های دبی داشته باشید.

صدور آنی واچر هتل: در سایت بوکینگ تعداد هتل‌هایی که امکان رزرو آنها وجود دارد بسیار زیاد است و شما می‌توانید با خیال راحت هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. بعد از طی کردن مراحل رزرو هتل و پرداخت هزینه، واچر هتل صادر می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا