کد خبر: 09050194255
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اقتصاد مقاومتی به سبک بانک پارسیان

در حال حاضر نظام بانکی کشور سهم بالایی از مسئولیت سنگین کمک به توانمندسازی بخش‌های مختلف اقتصادی، تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان را در مسیر حرکت به‌سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برعهده‌گرفته است و به‌ جرأت می‌توان گفت بانک‌ها یکی از ارکان اصلی دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی هستند.

سیستم بانکی با سرمایه‌گذاری، حمایت و تأمین منابع موردنیاز واحدهای تولیدی و مولد نقش بسزایی در توانمندسازی اقتصاد، توسعه و ایجاد اشتغال دارند.

در همین راستا، در منظومه اقتصاد مقاومتی، بانک پارسیان به‌عنوان واسطه در تجهیز و تخصیص منابع به‌گونه‌ای عمل کرده است که حامی تولید و اشتغال باشد و زمینه پیوند سالم و اثرگذار بین سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را مهیا سازد. این بانک تـلاش کـرده اسـت تا مأموریت‌های خـود را به‌عنوان یـک بانـک در عرصـه رونق اقتصـاد ملـی به‌درستی بـه انجـام رسـانده و در همیـن راسـتا دسـتاوردها و تجربه‌های ارزشـمندی را کسـب کـرده است.

همچنین این بانک با حمایت از تولید داخلی، مشـارکت و تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای و هدایت تسـهیلات به سـمت بخش حقیقی اقتصاد، به‌زعم خود سهم قابل‌توجهی در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر عهده داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا